Naši předkové
Náš nejúspěšnější projekt!
Na konci března jsme se rozhodli otestovat své schopnosti a vědomosti a uspět v rámci zatím největší výzvy, které jsme doposud čelili. Spojili jsme své síly a vydali se do nelehkého boje s odbornými texty, různými literárními žánry a archeologií. To vše jsme museli zpracovat s co největší pečlivostí a porozuměním, abychom poučili nejen sebe, ale i kamarády z ostatních tříd.
Projektu se zúčastnily třídy:
3.A s tématem "Báje a pověsti"
3.B s tématem "Archeologie"
a 3.C s tématem "Pralidé - lovci a sběrači"
Opustili jsme prostředí lavic a učebnic a rozhodli se bádat na vlastní nebezpečí, a to v rámci předmětů:
IKT (vyhledávali jsme nejenom informace, ale i vhodné ilustrace, které doprovázeli např. interaktivní prezentaci 3.A)
ČJ - kde jsme se učili, jak má vypadat prezentace a jak správně mluvit před posluchači, také jak se dostat k důležitým informacím a neříkat to, co není důležité. Učili jsme se formulovat důležité otázky. Ty byli základem prezentace 3.C.
PR - všechna námi zvolená témata jsou součástí RVP a tématických plánů
VV - kde jsme tvořili nástěnné malby v jeskyni Altamira, plakáty k prezentacím a další ilustrace
A jestli jsme se něco naučili a jestli jsme naučili něco i spolužáky?
Na to nám odpověděly skvělé výsledky závěrečného soutěžního kvízu.
Náš nejúspěšnější projekt!
Na konci března jsme se rozhodli otestovat své schopnosti a vědomosti a uspět v rámci zatím největší výzvy, které jsme doposud čelili. Spojili jsme své síly a vydali se do nelehkého boje s odbornými texty, různými literárními žánry a archeologií. To vše jsme museli zpracovat s co největší pečlivostí a porozuměním, abychom poučili nejen sebe, ale i kamarády z ostatních tříd.
Projektu se zúčastnily třídy:
3.A s tématem "Báje a pověsti"
3.B s tématem "Archeologie"
a 3.C s tématem "Pralidé - lovci a sběrači"
Opustili jsme prostředí lavic a učebnic a rozhodli se bádat na vlastní nebezpečí, a to v rámci předmětů:
IKT (vyhledávali jsme nejenom informace, ale i vhodné ilustrace, které doprovázeli např. interaktivní prezentaci 3.A)
ČJ - kde jsme se učili, jak má vypadat prezentace a jak správně mluvit před posluchači, také jak se dostat k důležitým informacím a neříkat to, co není důležité. Učili jsme se formulovat důležité otázky. Ty byli základem prezentace 3.C.
PR - všechna námi zvolená témata jsou součástí RVP a tématických plánů
VV - kde jsme tvořili nástěnné malby v jeskyni Altamira, plakáty k prezentacím a další ilustrace
A jestli jsme se něco naučili a jestli jsme naučili něco i spolužáky?
Na to nám odpověděly skvělé výsledky závěrečného soutěžního kvízu.
Chtěli bychom to zažít znovu. Byl to zážitek, na který nezapomeneme. Jako kdybychom byli v té jeskyni doopravdy. 3.A a 3.C bychom chtěli velice pochválit, že nás naučili spoustu věcí. 3.A mělo české pověsti o dávných dobách, kdy třeba žil Bruncvík, Horymír, Praotec Čech, Libuše, Bivoj a Blaničtí rytíři. Měli k tomu i interaktivní tabuli, kde nám ukazovali obrázky těch postav a hrdinů. 3.C měli pravěk. Jeden se ptal a z ostatních někdo odpověděl. Nejvtipnější asi snad bylo, že se ptal o kostích a jeden kluk vytáhl ze zad plastovou velikou kost. Nejvíc se nám líbil Filip ze 3.A, který hrál Praotce Čecha a řekl to tak rychle: "To je moje matička země, to bude Česko."
S pozdravem, vaše třída 3.B.
Napsali: Sára, Soňa, Petr, Tom, Eva, Terka, Lukáš, Natka
(a začátek psala paní učitelka).
Žádné komentáře:
Okomentovat