Tímto projektem jsme ukončili naše vlastivědné téma "Putování po ČR".Rozdělili jsme se do dvojic a navzájem si prezentovali výsledky naší práce. Každá dvojčlenná skupina měla za úkol vypracovat prezentaci o vybraném kraji ČR a zjistit o něm všechny dostupné informace. Jaké řeky skrz něj protékají, jaká města se zde nacházejí nebo, která pohoří můžeme v kraji navštívit.
V rámci vlastivědného projektu jsme i počítali. Zjistili jsme počet obyvatel ČR a jednotlivých krajů. Připomněli jsme si rovněž důležitá data z nejmladší historie ČR, jakými jsou vstup do NATO či Evropské unie a dozvěděli jsme se, kolik má český parlament poslanců a senátorů.
Moc nás bavila i další součást projektu. V rámci třídy jsme se rozdělili do čtyř skupin, z nichž každá dostala jinou trasu vedoucí napříč Českou republikou. Úkolem každé skupiny bylo vyhledat a zakreslit do slepé mapy všechny přírodní zajímavosti, velká města či zajímavé památky.
Všechny naše znalosti, které jsme nabyli při vlastivědném projektu, jsme využili v mnoha ohledech. Nejprve jsme si je ověřili pomocí nejrůznějších skrývaček a hádanek, které pro nás paní učitelka připravila a uspořádali jsme si vědomostní soutěž družstev na interaktivní tabuli. A mnoho jsme toho věděli, to nám věřte!
Projekt se promítl i do výtvarné výchovy, kde jsme si podle obrázkové předlohy namalovali náš nejkrásnější jihočeský zámek v Hluboké nad Vltavou.
Nyní již všichni známe ta nekrásnější místa naší země, ačkoliv jsme na mnoha z nich nikdy nebyli. Doufejme, že si všechny cenné informace uchováme v paměti a že je zúročíme při nejrůznějších výletech a prázdninových dobrodružstvích.
Nyní už se pustíme do historie. Určitě další zajímavé téma.
Vaše 4.A
Žádné komentáře:
Okomentovat